Thursday, June 09, 2011

What's your name?

It has been a while now...but my sister asked me to think about a gift for a friend's baby who was about to be born...so...we both started thinking what we could do to be more personal...she came in with the names meaning...and I came in with my second thoughts...the result is bellow...
...

Faz um tempo agora ... mas minha cunhada me pediu para pensar em um presente para o bebê de uma amiga que estava prestes a nascer ... assim ... nós duas começamos a pensar no que poderíamos fazer para ser mais pessoal ... ela veio com o sentido dos nomes  ... e eu entrei com os meus pensamentos ... o resultado está abaixo ...

...

Without frame



Framed
What do you think?
O que voce acha?


I'd love to hear what you have to say!!!
Adoraria saber o que voce acha!!

Thanks for passing by...
Obrigada pela visita...

Lots of Love
S xoxox




No comments:

Post a Comment